20 okt. 2012

Kommer ni ihåg?

Kommer ni ihåg när det var modernt med reliefbyxor med medaljonger på? D-O-M Ä-R T-I-L-L-B-A-K-A Jag köpte ett par igår :-S Fasen jag tycker inte det var så länge sen jag kastade mina ....Jo det var före min tid iallafall så det måste vara runt 20 år sen sa S-N-O-R-U-N-G-E-J-Ä-V-E-L-N den lilla söta flickan i kassan och log mot mej. Helvete! Fast så otroligt skönt samtidigt. Ett kvitto på att tiden går. Jag är klar med småbarn, vabdagar, stress och karriärsträvan. Jag har lyckats med mina barn, jag har tak över huvudet, jag har mat för dagen, ett roligt jobb OCH jag kan köpa mej ett par nya byxor :-)
HÄR hittar du byxorna Sen köpte jag en blus som jag tror passar riktigt bra till:
Den kommer från MQ och länken hittar du HÄR Tror det får bli det på Ålandskryssningen som är nästa fredag :-) Och på båten har jag redan bestämt mej för min julklapp...... Det blir den här om de har den kvar :-)
För att jag är värd den ........ Over and out. Nu ska jag köra blomknoppen till Nacka Forum. Och köpa mej ett roligt nagellack. Ha en bra dag! Kram

Inga kommentarer:

Free background from VintageMadeForYou