21 aug. 2012

Nu handlar det bara om dagar


På fredag smäller det :-)
Då ska jag hämta hem min bebis.

Transportburen står färdigbäddad i vardagsrummet och bara väntar :-)

Allt är klart.
i början ska jag stänga till alla dörrarna utom till köket och sovrummet så hon får en liten yta att bli trygg på först.
Sedan får vi öppna ett rum i taget.
Fredde har redan uttryckt önskemål om att det ska bli hans dörr så så får det nog bli.

Första utställningen är hon anmäld till också.
Det är en liten utställning i Uppsala som vi ska vara med på.
Kan vara kul men vet inte om det är något som jag kommer fortsätta med.
Men då kan vi iallafall inte säga att vi inte provat :-)

Nä men då tar väl jag och fortsätter att längta nu då ....

Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Free background from VintageMadeForYou