23 juli 2012

Kärring

Jag har för första gången i mitt liv blivit kallad för jävla kärring :-)

Av en "man" som jag sa snackade en massa skit.
Hans barn kunde nämligen inte sova på satinlakanen från Hemtex för det var vävda ränder i dom......
Det gjorde ont på den "lilla prinsessans" kinder av ränderna.....
För säkerhets skull så hade han provat båda seten de köpt ifall det varit fel på det första....
Han gick på den stackars expediten bakom disken att det var deras skyldighet att upplysa om att det var struktur i lakanet :-/ ja men ni hör ju.......
lakanen hänger ju uppe i hela butiken liksom.
Hey baberiba hur svårt kan det va att känna?????
Han fortstatte gå på i samma tempo för han ville ju lämna tillbaka dom utan kvitto och använda, helt felfria.
I det läget kunde jag inte hålla mej.
Vilket jävla skitsnack

Det var då det kom......

Jävla kärring

Tror ni han hette Svensson i efternamn?

Nu säger jag inget mer men jag kan säga att jag höll mej från att säga vad jag ville i det läget.

Duktiga Sussilull, the kärring =)
och vet ni vad?
Jag köpte nya lakan.
Satin med vävda ränder i.



Vid närmare eftertanke så kanske jag ska lämna tillbaka dom....
Det kanske är av ränderna man får rynkor? :-P

Inga kommentarer:

Free background from VintageMadeForYou