21 juli 2012

Det här blir en bra dag :-)

Det känner jag på mej.
Nu ring så spelar vi med en kopp kaffe , snart melodikrysset med en kopp kaffe,
sen Södertälje med lillasyster och mamma.....och en kopp kaffe =)

Syrran ska kolla på en servis på Cervera där. Den heter Grace.
Den finns i 6 olika färger och hon funderar på att blanda flera olika färger.
Det tror jag skulle bli skitsnyggt.



Själv gillar jag den här, Nature:




Efter det måste jag åka och handla det sista inför "juliaftonen" som vi ska ha här hemma ikväll.

Måste passa på att bjuda hem dom alla nu innan lilla primadonnan kommer hem till oss. Då blir det lugnt här i huset =)

JAg ska fixa lite potatissallad, coleslaw, sallad, tomat och löksallad och lite annat smått och gott. Det är just såna här tillfällen man önskar att man inte var gbp-opererad. Fast jag ska inte klaga. Jag får ju och kan smaka av allt ändå.
Men håll med om att det är gott att bara frossa ! !

Nu:
Strax dax för melodikrysset....av och med Anders Eldeman :-)

Kram

Inga kommentarer:

Free background from VintageMadeForYou