19 juli 2012

Dålig bloggmamma det här.....

Det är en riktigt dålig bloggmamma det här.
Har inge roligt att skriva om.

Såklart att det händer roliga saker men allt kan man ju inte dela med sej av ;)

Snoozar ungefär 5 ggr varje morgon nu. Hinner ändå för det är ju typ bara jag som är ute på vägarna vid den tiden på morgonen. Känns som hela Stockholm har semester.
Tar mej i vanliga fall ca 35-45 min till jobbet. Nu är jag framme på 25-30 min.

Ögonlocken känns som de där tunga, stora, svarta toalocken ni vet som fanns på 70-talet...
Längtar till semester men jag jobbar nästa vecka med.

Semestern är inte planerad utan vi åker mot fint väder och roligheter wherever they are liksom.

Lugnt på jobbet som tusan.
Skönt det med iofs men det gör ju att dagarna känns dubbelt så långa.

Så vad ska vi hitta på?
En bild på ketchup kan det vara nåt? ;-)

Inga kommentarer:

Free background from VintageMadeForYou