5 juni 2012

Visst är det fantastiskt.....

....bra jobbat av mej att komma hem med den här:



när jag skulle ha det här :



Jag borde få pris för det tycker jag.
Klänningen hittade jag på avdelningen för nagelsaker på Lindex.....
närå.. Men på Lindex fanns den och 249:-. Tyckte det var ett bra pris och den var jätteskön på.
Den är inte avskuren "rakt över" bysten som många kan vara utan går faktiskt under bysten.

En svart solhatt till den här (199:- på Lindex med) och jag är som gjord för semester. Den flyttar hem till mej i morgon baj dö wej.



Limmet får jag också leta efter i morgon.
Vill ha det med pensel. Det är lite lättare att applicera.

Nu ska jag läsa ut boken jag håller på med så jag får med mej nya fräscha på semestern.

Kram

2 kommentarer:

Annie sa...

Du är superduktig! Fina grejer var det också... :)

sussilullan sa...

Tack Annie. Ja jag känner mej så duktig som inte slösar pengar i onödan...... :-/

Free background from VintageMadeForYou