16 juni 2012

Jävla gnällspikar

Fy fan va jag e less på att läsa inlägg om hur skit allting är på facebook.
Alla deras uppdateringar handlar om det.
Man har en "klick" som gnäller om allt. Finns inte ett inlägg som det inte gnälls i. Och om de ska försöka att inte gnälla så lägger dom till en sån här smilie efteråt:

;-(

Men va är det liksom???????

Ju mindre kommentarer de får så måste de väl någon gång fatta att fler och fler blir less på att läsa och sluta uppdatera?
Men näe......*suck*.
Samma människor är också experter på att tala om i andras inlägg hur tex illa det kommer att gå och att det funkar inte eller det går inte eller det får man inte eller.......you name it. De är experter på problem.

Förut kunde man blocka dessa men när man har skapat listor så dyker uppdateringarna upp ändå. Det retar mej nå fruktansvärt. Energitjuvar! Å här har ni ett av få gnällinlägg av mej.

Skulle jag ha sånt jävla skitliv som en del verkar ha så borde jag nog tänka över mitt liv både en och två gånger och iallafall försöka tänka positivt.
Kanske finns något annat att syssla med?
Typ korsord, livets ord eller något annat som kanske passar?

Idag har jag rensat!!
5 "vänner" åkte åt helvete!
Orkar inte och om jag träffar dom och de undrar så ska jag tala om varför.
Utan att blinka.
För är man expert på att ge andra kritik eller rättsystemet, eller föräkringskassan, eller politiken, eller skolan, eller chefen, eller mannen, eller barnen, eller vad det nu må vara, så borde man vara expert på att kunna ta kritik själv?

Det ska bli spännande att se om de kan det :-)

Mycket spännande faktiskt :-)

Inga kommentarer:

Free background from VintageMadeForYou