6 juni 2012

Hörlurar

Var till Skhlm häromdagen för att införskaffa en resväska och ett par hörlurar till lillplutt.
Kronblom var med.
Jag hade ju naturligtvis några andra ärenden i samma köpcenter som jag då inte hade nämnt innan vi åkte dit. He he....
Efter att alla dessa var utförda (typ 1 timme senare) så skulle vi leta hörlurar.
Viktigt att det är bra ljud och att de sitter bra på öronen enligt den lille lärde.

Vi gick in i varenda mobiltelefonaffär och lillplutt sög i sej varenda råd om hörlurar. I Skhlm så finns det nog 4 såna affärer (slutade räkna när jag sprang in på Panduro istället ;-)

Kjell och Company fick sej ett besök också och tänk där hade dom dessa efterlängtade hörlurar.
Kronblom sprack upp i ett stort leende och man såg hur bokstäverna i hans huvud utgjorde Ä-N-T-L-I-G-E-N.
Tänk Er nu hans min som snabbt förvandlas till en helt annan när lillplutt tackar så hemskt mycket för hjälpen och säger att jag återkommer om jag inte hittar dessa lurar till ett bättre pris någon annanstans :-) :-) :-)

Det är mammas pojke det.

Inpräntandet av att man inte ska köpa första bästa man ser (som pappa) utan titta om man hittar det billigare eller rentav kanske något annat man hellre vill ha någon annanstans först.

Mammas lilla plutt.

Det har han efter mej.

Prismedveten och handlar inte något i onödan............?!

He he

Vi hittade lurarna på Teknikmagasinet.
100:- billigare.
Kronblom stod som ett fån efter det gapande han hade gett upp innan.

Han var rätt tyst i bilen hem kan jag säga.

Det känns rätt skönt när man får kvitto på att uppfostran finns där.

Inga kommentarer:

Free background from VintageMadeForYou