23 mars 2012

I morse hände det....

Ler stort.....
Man blir nog lite "skadad" efter kurser man går.
Fast ofcourse på ett positivt sätt.

Jag stod och klädde på mig och kikade samtidigt lite på morgonprogrammet på tv 4 i morse.

Där var det två kvinnor (och ett barn) som talade om risker i hemmet. Mer vet jag inte än att det handlade om barn och kanske en bok??

Avslutningsvis så frågar de en av kvinnorna om detta och hon säger något som ska vara väldigt viktigt men som inte blir det pga sin betoning av ordet risker. Hon går nämligen upp i röstläge på sista betoningen av risker.

Illa....

Vad hon sedan gör efter att hon talat om vad boken heter så lägger hon till det nervösa skrattet.

Lika illa...

För mig, som nu gått en kurs, vart det här plötsligt en bok som inte var bra.
Ja missförstå mig rätt för den kan ju faktiskt vara superbra.

Vad jag osökt börjar fundera på är om boken lät bra för de som inte fått utbildning i retotrik?

Djupa tankar så här en solig fredag =)

Hoppas solen skiner även på Er

Kram

Inga kommentarer:

Free background from VintageMadeForYou