21 feb. 2012

Dagens onödiga vetande....

Vaknade i morse....
sträckte lite på mej...
kände att oj nu måste jag fisa......
knep ihop allt vad jag kunde och sprang in till toa.
Eller sprang...nä...det går inte när man kniper.
Man går lite fortare med en lutning på kroppen som inte är normal. Lite tillbakalutad med små korta steg men ändå framåt.
Ja ni vet ju själva så det behöver jag ju inte berätta.

Inte för att jag är pryd på något sätt ...
utan mer för att om har man legat magsjuk i två dygn så vågar man inte riskera något liksom.....

Fort ner med underbrallorna, snabbt ner på toan.
Ni vet den där känslan när man är så fisnödig att man nästan håller på att
explodera, kinderna hettar och man känner längs med ryggraden att No..du kommer inte att kunna hålla dej längre.

Man laddar för försvarstalet när man sedan ska komma ut från toa.
Ni vet den när man tycker alla står utanför och bara tittar på en när man kliver ut.
Typ... -- MEN MAMMA!!??


Pffffffffffff. En helt vanlig damfis.

Tyst och försynt fast i och för sej nååågot längre än normalt.

Aaaahhhhhhhh

BARA LUFT!!!!


Jag är sååååå lycklig.
Magsjukan verkar ha släppt greppet om min kropp.

Ha en bra dag på Er allihopa.

Jag ska börja min med att fira fisen med lite kaffe =)

2 kommentarer:

Grannen sa...

Japp, då kommer man till jobbet och håller grannen sällis. :)

fisan sa...

i morgon kompis....i morgon :)

Free background from VintageMadeForYou