15 jan. 2012

27 ....igen....

Älskar presenter :)

Fick massor
Kolla bara in den här:





My god va vacker bukett det är. Önskar ni kunde se den i verkligheten.
Den fick jag av min lillasyster tillsammans med en vinkaraff.

Goda tryfflar fick jag också =)



Och en blingnyckelring :)




Och så fick jag den här fina muggen av den sötaste lilla tjejen i hela världen.
Mosters lilla Hanna :)



Inte stannade det med det heller....
Ville bjuda mina vänner på korv m bröd och tårta (som på ett riktigt kalas ;-)) och de hade med sej presenter också fast jag sa att jag inte ville ha några......
Fina whiskeyglas, en flaska bubbel, en jättevacker tulpanbukett, en urfin orkidé, en ros i kruka med tryfflar.
Ja ni hör va.....jag vart jätteuppvaktad =)

Ev en kollega så fick jag kaffe. Vi hade pratat om det för ett tag sen och nu fick jag alltså en förpackning att prova. Jätteglad vart jag :)

De absolut bästa presenterna var de spontana kramarna jag fick av mina älskade pojkar...det kan inte mätas med något annat i hela världen .

Nu ska jag sätta mej under pläden. Var ute och gick en promenad på 6 km och det var kallt ute. Så kallt att jag inte vet om jag har några lår kvar faktiskt ;)

Ha en fantastisk söndag på Er
Kram

Inga kommentarer:

Free background from VintageMadeForYou