28 nov. 2011

Hassela

Har nu inkvarterat mej i stugan på Hassela Skiresort.
Det är bara jag här på hela anläggningen
eftersom säsongen inte har börjat ännu.
Fick telefonnr till vaktis iallafall så det känns lite tryggare då :)

Tog mej en sväng till "byn"
Den består av en kyrka, en liten coop nära och en bensinstation som
heter "Pump"
Där utanför stod den här skylten:



Får mej osökt att börja tänka på om det är det som kallas after ski :-P

En mysig stuga bor jag i iallafall. Den har 6 bäddar + en bäddsoffa.
Jag tycker det är trångt även om jag är själv så 8 pers i en sån här stuga går
fetbort i min värld.
Lägg till skidkläder på det. Jösses.......



Det är alltså inte en hel sån här stuga utan dom är uppdelade i två lägenheter med 8 bäddar i varje :-/



Efter min uppvärmda burkravioli är det nu dax för lite nescafe!!
Smaskens!!
jag ska aldrig börja åka skidor!
:-)

1 kommentar:

Flughatten sa...

Håller med dig tjejen. Jag är mer en sol och solstols tjej.

Free background from VintageMadeForYou