1 sep. 2011

Om ett föräldramöte...

Fy fan vilka gnällpittar till föräldrar det finns!

Det här måste ju vara den viktigaste frågan ever på ett föräldramöte:
- Jag var precis innan mötet på toaletten här och tvålen var slut. Har barnen aldrig tvål på toaletterna eller?

DUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHH !!

Vilket stolpskott!

Va tror hon?

Och hur lågt kan nivån sjunka på ett föräldramöte??

Jag bara undrar?!

Jag säger tack och hej till föräldramöten from nu.

Jag kommer gärna själv och pratar med lärare.

Om viktiga saker!

Va jobbigt det måste vara att försöka leta fel hela tiden! :-S

Tur man är perfekt själv ;-P

1 kommentar:

Sollan sa...

Suck!! Underbart korkat! Jag är glad och tacksam att vi har missat den kategorin. Vi har liiite viktigare saker att prata om. Kramar om!

Free background from VintageMadeForYou