14 sep. 2011

Om att åka taxi

Idag har jag varit här och jobbat:



Jag flög från Bromma till Trollhättan.
Och alla vet vad som händer i Trollhättan just nu? Jo SAAB såklart.
På planet pratade alla om Saab.
Vet ni hur jag vet att alla pratade om Saab? Jo för att vi flög ett litet plan.
Dom låter väldigt mycket så alla måste typ skrika för att höras.
Därför vet jag ;)

Från Trollhättan till Torp i Uddevalla är det ganska precis 4 mil.

4 mil som jag tillbringade med en (trevlig) taxichaufför som pratade magsår och barn.

De 4 milen på väg hem från Torp till Trollhättan tillbringade jag med en annan (trevlig) taxichaufför som pratade om äpplen och plommon.
Här kan ni gissa vilken som var manlig resp kvinnlig ;-)

Jag kan faktiskt utan att överdriva meddela att jag kan allt om SAAB och deras fastighetsavtal nu.
Allt om barn och magsår (och lite om travhästar) och framför allt allt om hur man kan mixa äpplen och plommon i en äppelkaka.

Det är inte klokt vad man växer i möten med andra människor!

I like it!

Inga kommentarer:

Free background from VintageMadeForYou