30 aug. 2011

Voine voine...

Samtal från skolan:
- F har slagits här i skolan idag.
Han har skrapsår i ansiktet och kommer nog få en blåtira.

Oooops.....inte bra!
Man ska absolut inte slåss. När orden tar slut går man därifrån.
Punkt slut, end of discussion! Det har vi intalat F i alla år.
I 5:an kokade han över och han började slåss.

Det som är jobbigt är att det är samma kille som han bråkade med då som han bråkade med idag.....
Idag går dom i 8:an.
Den mamman kallade min son för dum i huvudet vid det tillfället.

Nu måste "hulkmamman" Sussilull träda in känner jag...

Min son är inte dum i huvudet......
men hennes är.
Det ska jag med glädje tala om för henne ikväll när hon ringer för
trust me.......hon ringer....

Denna gången var det nämligen inte "min ängel" som började!

He he he........

Gud va härligt det är att vara tonårsförälder idag! :-)

Inga kommentarer:

Free background from VintageMadeForYou