20 aug. 2011

Palm-damm!


Jag har en palm som jag aldrig verkar bli av med verkar det som.
Jag har glömt att vattna, jag har vattnat för mycket, jag har ställt i skugga, jag har ställt i gassande sol.
Den klarar sej alltid!
Följden har blivit att den tagit sej upp i taket och liksom börjat växa åt vänster...
Idag lallade jag omkring inne i vardagsrummet och dammade lite (god knows att det behövdes!).
Tänkte: "jag drar av några blad med dammtrasan också". (hurtigt jag vet ;-P)
Jorå nog dammade jag alltid...........
dom jag nådde!
Typ 1.60 över marken.
Men det är ju bara jag som vet.
Eller...
From nu så kommer ingen som är längre än 1.60 in i mitt hus!
Och nä....jag orkar inte ta in en stol!
Strax dax för melodikrysset. Av och med Anders Eldeman!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Free background from VintageMadeForYou