31 aug. 2011

Kyssäkta

Alltså allvarligt!!

Jag tror jag har hånglat för mycket!! (Nu ljuger jag nog men jag tyckte det såg bra ut när jag skrev det ;-))
Läpparna är såååå torra så vi kan ju låtsas att jag gjort det iallafall.

Har testat både :


och


;-P

men inget av det hjälper!!
*gaaaaah*
Nu återstår det att dra på sej ett lager idomin på läpparna, dra på sej den urtvättade skönaste pyamasen och gå och lägga sej.

I morgon vaknar jag nog som en skild kvinna.

Jag kommer iallafall inte få hångla på ett tag...

eller iallafall inte ikväll :-P

Maj gadd how he loves me!


3 kommentarer:

Maria sa...

Försvarets Hudsalva ska det vara, DET hjälper mot hur torra läppar som helst!

Chruss sa...

Kan bara hålla med Maria, den är kanoners!!!

lullan sa...

I will try it och förhoppningsvis like it! Tack tjejor!

Free background from VintageMadeForYou