4 juli 2011

Virkad poncho i rosa toner

Poncho nr 3 klar!


Även denna har jag virkat i Drops Cotton Viscose. Jag har använt mej av 4 olika färger i den. Vill bara ge er ett litet tips att juli månad har drops-återförsäljare 30% rabatt på garner =) Lull har redan handlat mer garn =).



När jag ändå var i farten så virkade jag ett par mobilväskor också.
Den här tänkte jag att jag skulle ha till ponchon. Den andra är i en blå ton och den ska min lillasyster få, för hon fick nämligen den första ponchon jag virkade.



Håller på att virka en fjäril som jag nog ska sätta på mobilväskan när den är klar. Har inte bestämt mej ännu.

Nu ska jag göra mej i ordning för Ålandskryssningen!
Ha en jättebra måndag!

2 kommentarer:

Ingrid - Inola sa...

Så somrig och fin, underbara färger! Du är verkligen flitig med virknålen, vilken fart du har på poncho-produktionen. Mobilfodralet är också supersnyggt och väldigt matchande. Ha det gott!

sussilullan sa...

Tack så hemskans mycket :) Kram

Free background from VintageMadeForYou