26 juli 2011

Hur mycket kan man samla på sej?

Igår var det en röjdag här hemma. Vi kommer nog kunna fylla ett par släpkärror för färd mot sopstationen :-S. Tänk va man samlar på sej när man bor stort. Vi har också massor med saker som vi tänkte lägga ut på blocket. BMX-cyklar, espressomaskin, stereos, lampor, lampskärmar, hammockdynor, gameboy, ps-spel, duschvägg....you name it!! Jag måste bli bättre på att ta tag i saker på en gång :-S och när jag "Blir stor" så ska jag på i en etta ;)
Nu känns det iallafall skönt när det är gjort...och så känns det i ryggen också... :(

Pysselrummet fick sej en rejäl omgång också. Kastade massor med skräp som jag aldrig kommer använda. Nu återstår det bara att rensa ut bland stämplarna och lite verktyg men det kommer jag inte lägga på blocket utan på forum för pysslingar såklart.

Hittade ett kort jag gjort bland stämpeldynorna i lådan :-S Varför nu i hela friden jag lagt det där...



Textstämpeln är från Vilda Stamps och fjärilsdamen är från Crafty Individuals
Fjärilen är spellbinder och så har jag lagt på lite pearlmaker (som vanligt hihi).

Nu är det dax att samla ihop sej och göra något vettigt! Typ.....sola lite ;-)
Ha en jättebra dag!

3 kommentarer:

Lollan sa...

Ta gärna en bild på BMX cykeln och ett pris så ska jag kolla med Liam om han är intresserad.

Alexandra - Pysselmaniker sa...

När jag flyttade till min nya hemstad rymdes mina grejer i en kompis stora van. När jag flyttade ihop med min pojkvän räckte inte det på långa vägar och under de dryga två år vi bott ihop har jag fortsatt samla på mig saker! Försöker rensa ut emellanåt men insett att jag inte är tillräckligt kritisk. "Det kan vara bra att ha".

sussilull sa...

hahah....ja det där med "vara bra att ha" känner jag till ;-) Men nu tänkte jag...om jag inte använt det hittills när kommer jag då att använda det?
Lollo....jag tar med mej kort på cyklarna till jobbet.
Kram på er

Free background from VintageMadeForYou