17 juli 2011

Home sweet home...

Nu är jag hemma igen efter en vecka på Öland och Böda Riviera.
Tänk att jag bara älskar det där stället! Att få vakna upp och kika ut genom gardinen, se en klarblå himmel och känna doften av havet! That´s life friends!
En riktig slapparvecka har det varit med många strandtimmar och stickning, korsord och ..... paraplydrinkar förståss :-)
Packade ner ett litet projekt som nästan är klart nu. En liten tjuvkik.....





Kvällarna har spenderats med våra goda vänner och vi har grillat. Här "passar" jag grillen....precis som en "riktig karl" :-P


På dagarna har jag låtit sanden sippra mellan tårna när jag legat och jäst i solstolen på den milslånga stranden:



Jag älskar min husvagn och framförallt mitt förtält!! :-)



Nu blir det till att packa om. Vagnen ska ner till Motala på tisdag och själv tar jag nog pärlan och åker norröver. I morgon ska ni få se vad jag har gjort av garnet.
Kram på er alla!

1 kommentar:

Katarina sa...

Jag kan tänka mig att det är härligt med husvagn, komma direkt ut i naturen, lätt att förflytta sig, nära stranden. Jättefina bilder. Ha det fortsatt bra på semestern. Kram Katarina

Free background from VintageMadeForYou