3 juli 2011

Efter en helg på Lida

Lida country festival kan summeras med två ord:
Måste upplevas!
Festivalen har pågått i 19 år och det är artister (svenska och utländska)som spelar från det dom öppnar till det dom stänger. Att bara sätta sej på en filt i slänten med något gott att dricka, njuta av solen, se vattnet och lyssna på dessa countryartister är jättetrevligt. Att man sen träffar en massa gamla och nya vänner gör ju inte heller så ont ;)
Efter två kvällar där så är jag inte jättekaxig idag kan jag säga.
Det blir en dag i hammocken och virka klart på ponchon.



Hittade en bortglömd stämpel så jag var tvungen att göra ett kort av spillpappren jag hade kvar från det förra kortet jag gjorde.

Nu dax för hammocken och min virkning. Kanske att jag kan uppdatera bloggen ytterligare en gång under dagen med min fiiiiina rosa poncho ;)
Ha en toppendag allihopa och var rädda om Er!

Inga kommentarer:

Free background from VintageMadeForYou