2 okt. 2010

Lördag och födelsedag?

Nej jag har inte födelsedag....jag slutade fylla år för flera år sedan och om jag nånsin fyller igen så är det 27 ;-P
Har gjort ett födelsedagskort till någon som fyller 29.....igen =)

Hjärtat har jag embossat med inkidos ep vinrött m glitter i.
Pappren har jag ingen aning om vad det är för något men stämpeln med 29 igen är från Inkywings.
Nu ska jag plocka upp lite nya stämplar som av en ren händelse har landat hemma i min brevlåda!!! Tänk va....några knapptryck bort bara och vips så ligger dom i brevlådan ;-)
Ha en underbar helg!

5 kommentarer:

Fia sa...

Wow, supersnyggt! Helt fantastiskt fint embossat motiv och perfekt till de mönstrade papperen.

Hoppas att du får en riktigt underbar helg.

Kram

sussilull sa...

Tack Fia :-) Jag tyckte också att stämpelmotivet och de mönstrade pappren flöt ihop bra. Ha en jättebra helg du med. Kram

Sollan sa...

Supersnyggt kort som alltid. Kramar om!

Ellis sa...

Jättefint kort, allt matchade varandra perfekt! =)
Konstigt hur man bara kan klicka hem saker! =)
Kramar

lenislenis sa...

Riktigt snyggt kort!
Snygga färger, enkelt o stilrent!
Bra att det räcker med att ha en 29-årsstämpel. Den passar ju till de flesta ;)

Free background from VintageMadeForYou