25 sep. 2010

Lördag och pyssloteket

Vaknade till en ljuvlig lördag med sol och varmt :)
Om jag bara orkade så skulle jag ta mej en lång promenad men eftersom jag fortfarande svullnar upp så mycket vid ansträngning så väntar jag ett tag till med mina promenader.
Idag går färden till pyssloteket. De har fått in så ljuvliga papper från Graphic 45 att jag bara måste ha dom!
Sen kan man ju diskutera om det kommer att stanna vid dom....*hehehehe*
Det visar sej.
Ett enkelt kort med stämpel från Inkido som jag embossat med koppar.

Papper från Basic Grey om jag inte minns fel.
Nej....nu är det dax......MOT PYSSLOTEKET =)

3 kommentarer:

Lollo sa...

Bra där och villa lite. Om jag inte minns fel så hade väl de sagt att korta promenader var okej. INTE LÅNGA!!!

Ellis sa...

Vilket mysigt kort! =)
Kram

Sollan sa...

Underbart kort! :D Kram!

Free background from VintageMadeForYou