15 mars 2010

Från ett soligt Göteborg!!

Så himla skönt att kunna köra ner på torra vägar!! *tjohooo*
Med min otur så är det ju alltid regn eller snö när jag ska hit men inte idag :)
Tog en latte vid Brahehus och sen var det bara iväg igen. Jag var livrädd att jag inte skulle hinna till kurslokalen innan folket på kontoret gick hem men jag grejjade det. Sladdade in på parkeringen vid 16.20 och bad en kille kolla så att jag inte var kvar när han gick så jag inte skulle bli inlåst.
Hann packa upp datorerna och läsa in kursmaterialet innan han skulle gå *puh*
Checkade in på hotellet och sen var det bara att bege sej ut och handla frukt och vatten.
I morrn blir det en halvdagskurs så man får väl se vad dagen har att erbjuda efter det.
Fönstershoppade lite i Mölndals centrum och såg ett såååååå läckert halsband i strass med snobben på :0. Sussi vill ha....... ;)

Det såg inte riktigt ut som detta men nästan. Aj lajk a lått ;)
Sen finns ju alltid Ullared förståss...om jag skulle få tråkigt menar jag.
Hoppas solen skiner i morgon med.
Man mår så otroligt mycket bättre då!
Ha en bra kväll.

Inga kommentarer:

Free background from VintageMadeForYou