15 feb. 2010

Härliga Uddevalla!!

Nu är jag här igen! I Uddevalla.

Sitter just nu och tittar ut över Uddevalla by night.
Och vet ni.......jag fick ett jättefint rum.



Jag har utsikt åt flera håll:



Jag har till och med ett dubbelfönster in till......
BADRUMMET!!.........*tadaaaaaam*
Här har jag tagit kort från sängen och in i badrummet *flin*



Inte nog med det...badrummet har................*tadaaaaaam*
Jacuzzi!!



Observera att jag även har telefon bredvid badkaret....OM jag skulle behöva nåt...*asg*

Två härliga fåtöljer finns det också som jag kan sitta och virka i som en gammal kärring....om jag nu hinner virka. Jag ska ju bada!



Ha en trevlig kväll gott folk!
Nu.................*plask*
*BBBrrrrrr*....(det är motorn på bubblorna) ;)

4 kommentarer:

Maria sa...

Härligt rum! Sov gott! :)

Lollo sa...

Nästa gång tror jag att jag följer med, måste nog träffa Ingela. Hm, vi får nog boka det helt enkelt.

Annie sa...

Oj, vilket fint rum! Hoppas du har/hade det bra i Uddevalla! Hann du besöka Creativica? ;)

Elwa sa...

Så alldeles underbart! Önskar jag vore där...

Free background from VintageMadeForYou