28 feb. 2010

Ett kort i all enkelhet....

Gjorde några kort häromdagen.
Här är ett av dom:



Jag använde papper från My minds eye och gick loss med stämplar från Tim Holtz. Grattisstämpeln är från Inkido och den är embossad med Ep-distresserna från Tim Holtz.




Jag rev några bitar av det överblivna pappret och rullade dom så det skulle bli något som liknade pergamentrullar. Alla kanter har jag använt cateyedynan chestnut roan på.
På kreativa mässan så inhandlade jag ju fibrer som man kunde pressa på så vart det som tunt papper. Det satte jag även på detta kort. Skimret i det är helt underbart!



I morgon är det dax för utmaning nr 15 på kortinspiration!
Ni hänger väl på??

6 kommentarer:

Sollan sa...

Den är helt underbar Sussi!!! :D

Ellis sa...

Vilket läckert kort! =)
Kram

Skärviknina sa...

Enkelt? Supersnyggt kort!

Eva sa...

Brunt och rosa! Mina favvofärger!
Snyggt kort med många fina detaljer.

Kramen

Miapuh sa...

TJOHO är de vårt grattiskort?
superfint *applåder*

La Vikinga sa...

Jättefint kort!

Hittade till din blogg via Nina,

La Vikinga / Charlotta

Free background from VintageMadeForYou