19 okt. 2009

Trodde ni att jag svimmat?

Det har jag inte.
Inga kort har blivit gjorda pga resor. Både privat och inom jobbet. Dessvärre kommer det nog inte bli något kort gjort denna vecka heller då jag själv är på utbildning i ett par dagar och sen åker ill Skåne.
Just nu går jag på en utbildning hos EQP i presentationsteknik.
Det är lite som att lära sej poweryoga...ja det är det faktiskt.
När man övat in vissa moment då är det dax för ytterligare ett. Knipa behöver man tack o lov inte göra vid en presentation eller föreläsning (eller ja vem vet förresten ;-)).
Sista dagen är i morgon och då får vi se.........
Då får man väl domen.
Jag är så jäkla nervös inför varje "tal" att jag tror att jag ska dö, men mina "mentorer" säger att det inte syns på mej. Är inte det konstigt?
Fast det är väl så att hjärtklappning och handsvett inte syns utåt..*asg*.

Jag är väldigt imponerad av vår/a lärare. De kan ordbajsa om allt och ingenting huuuuur länge som helst. Man tror att de verkligen är utsända att predika om det de pratar om. Ja självklart är de pålästa i sitt eget ämne men när någon skriver kajak på en lapp och de börjar hålla en föreläsning om detta ämne genom att bara hämta information från hjärnan.....ja då undrar man. - Är de utsända from hell??

Jag kan ju sammanfatta allt så här:
Jag längtar inte till i morgon just nu....

Natt natt

2 kommentarer:

Katarina sa...

Det kommer gå bra. Jag håller tummarna. Kramar Katarina

Lollo sa...

Nu är det över, vännen. Det gick säkert jätte bra. Jag får höra allt i morgon. Kram

Free background from VintageMadeForYou