13 okt. 2009

Nu undrar ni förståss.....

..om man kan jämföra Tunisien med Gränna?
Njae........



Faktiskt inte det minsta :-0



Jag skulle ljuga om jag säger att jag inte längtar tillbaka.
Vi hade ju ca 30 grader och strålande sol varje dag. Vi pös i solstolarna på stranden varje dag och badade minst 5 ggr/dag. Vattnet är ju så himla salt så man torkar ju ut helt och hållet. Nu gör man av med en flaska lotion efter varje dusch.

Nu har jag "landat" i Uddevalla. Här är det iallafall inte snö som det var på vägen vid Gränna/Jönköping. Thank god!

En inköpt Allers och en dusch så är man redo för korsorden.
Sov gott mina vänner :-)

5 kommentarer:

Unknown sa...

Gränna sa du? Mmmm vad gott det blir med polkagrisarna som du antagligen köpt till dina arbetskamrater. ;-)

Kram

Pia

Eva sa...

Välkommen hem! Jag förstår att ni har haft det skönt. Jag och Lasse har börjat leta resa fast att vi sagt att vi ska hålla oss hemma det här året. Man blir ju så sugen när det blir kallt här hemma. Hoppas att få se dig snart på papprika.

Eva

Lollo sa...

Ta det lugnt i Uddevalla tjejen, vi ses på fredag.
Kram

sussilull sa...

Pia:

Jag köper inte några till jobbet eftersom Tomas alltid äter upp allt som vi tar dit ;-)

Eva:

Snart kommer jag och hälsa på :-)

Lollo:

Man kan inte annat än att ta det lugnt i Uddevalla....serru :-)

Fia sa...

Nämen! Var detta allt vi får se ifrån din semester? Lite hotell och fötter?

Free background from VintageMadeForYou