30 okt. 2009

Är det länge sen.......

....man bloggat om man glömt lösenordet till sidan?
Svar:
Ja

Idag var det kort dag på jobbet. Man har faktiskt vant sej vid att sluta kl 12.00 dag före röd dag. Ja jag menar att jag tjurar ju inte över det. Å nä....jag e inte den som e den.....*harkel*

Ja men tänk bara! Jag hann hem och hämta Fjompa för att åka ner på stan och ta en latte och handla vinterjacka åt den lille.....ehumm......storlek XL, men ändå. Han är och kommer alltid att vara liten. Så det så!'

Av en händelse så står guldsmeden på torget och säljer lite saker. Sussilull går förbi. Stannar upp. Vänder tillbaka. STANNAR vid bordet där guldsmeden har lite rea. Och det skulle hon inte ha gjort....å nä....
Det tyckte iallafall inte Kronblom, men han förstår ju å andra sidan inte detta med smycken.
Kolla här vilka underbara smycken!
Björg


Hittade ett halsband och ett armband. Och är det inte konstigt men även det här skrek liksom efter mej när jag gick där på torget! Vilken tur för det att jag gick förbi va! ;-)




Jag ska göra som barnen....jag ska sova med både halsband och armband på mej i natt!
Ha en bra kväll alla glada!

2 kommentarer:

Evanlo sa...

Karlar har låg förståelse för vad som är nödvändigt! Du ska nog inte sova med sakerna på, lägg dem hellre på sängbordet och sov med ena handen på.
ha de' Annette

Katarina sa...

Ja, du brukar ju vara snabb med nya inlägg så jag blev lite orolig ett tag. Jättefina grejer du har köpt. Kram Katarina

Free background from VintageMadeForYou