29 sep. 2009

Världens bästa mamma

Det är jag det!

Har ju en gammal arbetskamrat som sjunger....ehhhh...förlåt Johan men kanske inte precis "sjunger" utan mer ....ehhh.....låter eller nåt.....*asg*.
Iallafulla fall så har de kommit sej högt upp i skalan bland band och det är bara att gratulera! Bandet heter Amon Amarth.
Till min stora glädje (ehhh...inte efter att skivan är spelad sådär en miljard gånger) så är detta ett av min äldsta sons favoritband och Johan främst då en stor idol (ja är det inte konstigt...själv hade man Hasse Carlsson i Noice ;-))
Nåja till saken hör att autografen kom idag!
Med en hälsning till Thommy och så en liiiiiiiten till mej:



Jag känner mej fasen lite stolt att han inte glömde bort mej asså.... ;-)

Nej nu ska jag på poweryoga och där spelas det inte Amon Amarth precis..*s*
Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Free background from VintageMadeForYou