27 sep. 2009

Lila väska

Ja just det......

Jag har letat efter en lila väska i lackat konstmaterial som liknar krokodil eller ormskinn.......finns ingenstans om det inte är så att jag åker till New York och köper en för sådär en 20.000 svenska kronor...... :-)

Nu håller alla tummarna för att det finns i Tunisien okej??
Dessvärre så hade de inte många väskaffärer i Sousse i Tunisien i somras men kanske att Hammamet har.

Hittade en lila väska som får duga så länge:



Faktiskt på Lindex! Ja jag vet....det är inte ofta man hittat en snygg väska där men nu fanns den ;-)

Och om du vet vart jag kan hitta en lila krokodilskinnsväska så lova att du hojtar!

2 kommentarer:

Eva sa...

Jaha du ibland kan man fynda även där. ;) Här har du en länk till en riktigt snygg lila väska.

http://www.harges.com/products_detail.aspx?art_id=7052LC&searchstring=search%3dlila%26page%3d2

Anonym sa...

Den var snygg! Harges finns i Skärholmen så de får sej ett besök av mej i helgen om jag hinner.
Tack Eva!

Free background from VintageMadeForYou