22 aug. 2009

Pennanvändare....

I går morse så hörde jag på radion att om man håller på mycket med pennan….. Ja ni vet så där snurrar och knäpper och fingrar och så…....ja då har man ett dåligt sexliv!?

Vem som gjort tester och påvisat detta har jag ingen aning om...inte heller hur själva testet gått till men det hade ju varit lite kul att veta...*fniss*

MEN i och med detta vill jag nu uppmärksamma er på att jag inte skriver dagbok för hand utan bloggar……..*hehehe*

Och så hade jag en fundering...istället för att skylla på huvudvärk så kanske man kan skylla på att man skriver med penna?? *eeehhhh*

Så se det så här Skalman....

Inget ont som inte har nå gott med sej.

Och mamma...jag har aldrig tvingat dej att läsa min blogg...*mooohahaha*

Inga kommentarer:

Free background from VintageMadeForYou