13 aug. 2009

Min vinst

Idag var det den stora dagen D!!
Min vinst från Inkidos blogcandy kom!
Kolla bara men se till att ha en trasa till hands så ni kan torka av tangentbordet när ni dregglar. Det blir ju så förstört annars ;-)

Kolla bara!!
Är det inte en helt underbar syn!
Så mycket godis!

Lite "flowers"....



Lite "bling".....



och naturligtvis band, stämplar och papper.



Inte mindre än FEM stämplar fick jag.
Mycket generöst
Tack så mycket Inkido. Jag lovar jag ska göra många fina kort med allt detta.
Och sen tänkte jag att jag tar med mej Inkido när jag ska köpa en trisslott nästa gång..*hihi* Kanske jag vinner då med? ;-)

Seså....torka nu tangentbordet. ;-)

4 kommentarer:

Eva sa...

Grattis till vinsten. Det gick åt en hel hushållsrulle att torka allt dreggel. Ha ha Det ska bli kul att se vad du kan göra för kul med detta.

Kram Eva

Evanlo sa...

ååååååhhhh - å det finns råååsa oxå...
Grattis till vinsten!

Kicki sa...

Åhh så mkt fint!!!!
Grattis till vinsten! :-)

Petraso sa...

Kul att den föll dig i smaken;)
Hoppas få se massa du skapar med det! Hojta om du gör något med bara inkido grejer så visar vi det gärna i bloggen1

Free background from VintageMadeForYou