8 juli 2009



Fick en utmaning av Sollan att altra en burk. Jag har aldrig altrat något i hela mitt liv så detta var en utmaning som jag fick bita tag i....

Det du ser här är locket på burken där jag använde mina blomstansar som jag köpt på papprika. Så här ser burken ut i sin "helhet". Det är en sillburk från midsommarsillen..*hihi*. Jag använde den bara för den var lagom stor och så var den kantig.

Lite snörning i ryggen vart det. ;-)


Pappret som jag använde är spillpapper jag hade och det är prickigt på insida vilket gör att burken aldrig ser tom ut (bra eller dåligt...?? Dåligt om man är en godisgris som jag...)
Fyllde burken med nonstop..*slurp*. Stämplade en tag med Njut av livet och det är precis vad man ska göra det!
Njuta av livet!
Ha en jättebra dag!
Kram
Sussilull

5 kommentarer:

Mia sa...

Jättefin! Är burken tom nu igen. :)

Laila sa...

Den är jätte fin! Dessutom ser det ut att vara mumsiga saker i den också... ;-)

Får vi se mer altrat från dig nu?

Sollan sa...

ÅÅhh men sååå snygg juh! Hihiii visst är det ju så kul att altra burk!? ;)

Anonym sa...

Burken är snygg och även innehållet. Kanon!

sussilull sa...

Tack goa Ni! Sollan: Ja det var kul att altra. Första gången jag gör det....Laila: Nja...vet inte om jag kommer göra något mer. Det visar sej ;-)

Free background from VintageMadeForYou