Som en del av inredningen liksom.... :-/
10 aug. 2013
8 aug. 2013
Regnet
Jag måste säga att jag tycker det är riktigt mysigt att ligga här inne i mitt hus och se och lyssna på regnet utanför....
Faktiskt så har jag saknat det lite :-)
4 aug. 2013
Säg hej till Brolle
Han kommer att heta Brolle men kommer nog kallas mera för lillebrollan.
Den 24 augusti kommer han hem :-)
31 juli 2013
29 juli 2013
28 juli 2013
2 juli 2013
Skräpmat? Bra mat?
Vi har köpt en köttkvarn.
Vi ledsnade på all köpeköttfärs som man inte riktigt vet vad den innehåller.
Idag gör vi hamburgare. Med lök, grädde och hemmagjort ströbröd.
Till det en coleslaw och en dressing gjord på cremefraiche, rödlök, bostongurka, chilisås och en liten dutt m honung.
Jag börjar undra om jag är inspirerad av 100% bonde......... 😝
Såklart hjälper vilda till att laga maten 😍
24 juni 2013
Semester
Gjorde min sista dag på ICA i torsdags och idag ska jag dit och lämna ifrån mig bilen, datorn och telefonen.
Nya spännande utmaningar väntar till hösten.
Grymt taggad är jag :-))
Så då tar vi väl och säger hej då till Totte......
Herrå Totte :-(
7 juni 2013
Bad-dax
Idag är det dax för min lilla Fia att bada inför utställningen.
Håll en tumme att inte vilda blir lika arg på henne som sist.
På söndag är det dax för utställning i Märsta.
Hoppas hoppas att det går bra för min lilla taliban :-)
Det är sista utställningen som hon tävlar i 6-10månaders-klassen. Sen går hon upp och tävlar med de stooooora kissemissarna :-)
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)









