ATTENTION:
Då tar man helt enkelt båda.... :-)
28 apr. 2013
21 apr. 2013
Vändningar
Tänk vilken tur att man inte vet allt och när det ska hända.
Det gör ju att man blir extra glad ( eller ledsen) när det väl händer.
Just nu är jag jätteglad. Och jättekluven.......
Jag står inför beslut som egentligen borde vara lätta men som inte är det...
Konstigt med sant.
Jag måste iaf vara förnuftig och tänka framåt.
Tur att helgen har genererat sol. Har varit lite lättare att tänka då.
Skulle gått på lakritsfestivalen igår men det var sån kö så vi vände och tog en fika i Globen istället.
Inte lika gott tyvärr...... :((
Idag blir det till att ta hand om tomten.
Kratta, elda och sopa.
Ha en skön söndag
Det gör ju att man blir extra glad ( eller ledsen) när det väl händer.
Just nu är jag jätteglad. Och jättekluven.......
Jag står inför beslut som egentligen borde vara lätta men som inte är det...
Konstigt med sant.
Jag måste iaf vara förnuftig och tänka framåt.
Tur att helgen har genererat sol. Har varit lite lättare att tänka då.
Skulle gått på lakritsfestivalen igår men det var sån kö så vi vände och tog en fika i Globen istället.
Inte lika gott tyvärr...... :((
Idag blir det till att ta hand om tomten.
Kratta, elda och sopa.
Ha en skön söndag
14 apr. 2013
Klänning
Jag tycker att det ska vara vår nu. Satt och tittade på foton från 2009 och då höll vi på att bygga vår altan vid den här tiden.
Vi gjorde det i tshirts och byxor. Så varmt var det.
Nu är det svinkallt och snö!
Blir så trött på det här.
Tänkte att jag skulle pigga upp mig lite och vad passar inte bättre då än att shoppa ? ;)
En klänning fick det bli.
Kommer från boozt fashion
Den är väldigt liten i storleken så jag är glad att jag valde två storlekar större än av brukar ha.
Fridens liljor på er!
Vi gjorde det i tshirts och byxor. Så varmt var det.
Nu är det svinkallt och snö!
Blir så trött på det här.
Tänkte att jag skulle pigga upp mig lite och vad passar inte bättre då än att shoppa ? ;)
En klänning fick det bli.
Kommer från boozt fashion
Den är väldigt liten i storleken så jag är glad att jag valde två storlekar större än av brukar ha.
Fridens liljor på er!
6 apr. 2013
30 mars 2013
24 mars 2013
Vackra rosor
Eftersom jag så sällan får blommor så tog jag saken i egna händer.
Jättevackra rosor att ha på köksbordet.
Finns på mio möbler i heron city.
Jättevackra rosor att ha på köksbordet.
Finns på mio möbler i heron city.
17 mars 2013
10 mars 2013
Slapparsöndag
Så här dagen efter mello med vin och paraplydrinkar så är tjejerna helt slut.
Här är det Fia som slappar....
I morgon går färden till söderfors för lite jobb. Ska bli skoj :-)
Här är det Fia som slappar....
I morgon går färden till söderfors för lite jobb. Ska bli skoj :-)
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)







