Börja aldrig spela candy crush saga.....
Man hinner liksom inte blogga då....
30 mars 2013
24 mars 2013
Vackra rosor
Eftersom jag så sällan får blommor så tog jag saken i egna händer.
Jättevackra rosor att ha på köksbordet.
Finns på mio möbler i heron city.
Jättevackra rosor att ha på köksbordet.
Finns på mio möbler i heron city.
17 mars 2013
10 mars 2013
Slapparsöndag
Så här dagen efter mello med vin och paraplydrinkar så är tjejerna helt slut.
Här är det Fia som slappar....
I morgon går färden till söderfors för lite jobb. Ska bli skoj :-)
Här är det Fia som slappar....
I morgon går färden till söderfors för lite jobb. Ska bli skoj :-)
3 mars 2013
Klart
Nu är stegen och lamporna uppe.
Och jag vill bara säga att oärliga personer som säger en sak till en och en sak till en annan gör mej riktigt besviken.
Såna vill jag inte ha i mitt liv.
Tur att jag inte har det...... :-)
Jag mår fantastiskt bra!
Så här bra har jag inte mått på väldigt länge.
Och ingen kan ta ifrån mej det.
Och alltid retar det någon.
Kram på er alla ärliga människor!
Och jag vill bara säga att oärliga personer som säger en sak till en och en sak till en annan gör mej riktigt besviken.
Såna vill jag inte ha i mitt liv.
Tur att jag inte har det...... :-)
Jag mår fantastiskt bra!
Så här bra har jag inte mått på väldigt länge.
Och ingen kan ta ifrån mej det.
Och alltid retar det någon.
Kram på er alla ärliga människor!
25 feb. 2013
Nya köksmöbler
Funderar starkt på om jag faktiskt behöver det....
Stegen och lamporna ska iallafall få flytta hit :-)
Stegen och lamporna ska iallafall få flytta hit :-)
21 feb. 2013
Sötaste
De sötaste sibiriska katterna på jordklotet....
Den ena är en dam och den andra en taliban.
Numera kallar vi dom för damen och talibanen :-)
Den ena är en dam och den andra en taliban.
Numera kallar vi dom för damen och talibanen :-)
17 feb. 2013
15 feb. 2013
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)









