30 dec. 2012

Allt klart

Sånghäftena klara
Serpentiner etc inhandlat
Bubbel inhandlat
Maten inhandlad
Klänning inhandlad
Strumpbyxor inhandlade
Skjorta struken
Duk struken
Iläggsskivorna i bordet
Extrastolar framme
Snacks framme
Spotifylista fixad
Champagneglas check
Paraplyer till drinkarna köpta
Sugrör check

Allt är klart!
Nu kan nyårsafton komma precis när den vill.

Längtar.
Det här blir en bra nyårsafton.

Hoppas eran blir det med!

Kram

Denna butiken är det nog många som undviker.......

Hur tänkte dom? ;-)



28 dec. 2012

Aha design

Var en sväng in på smycka idag.

Kolla in ringen jag "hittade"


Såååååååååå snygg!!


Idag har jag lämnat tillbaka "min bil" som jag haft de senaste tre åren på TIL-Tid.
Och simkortet till telefonen.

Känns lite sorgligt faktiskt. Bilen och jag har ju varit tillsammans på många resor :-)

Får en ny snart.
Det är en Audi A4 TDI Quattro.
Vi ska nog bli kompisar vi också :-)

Nu är det vuxenpoäng:
- på spåret!

Ha en bra fredagskväll

Kram

27 dec. 2012

Mellandagsrea

Just love it :-)
Åkte t nacka forum så jag var där till 10. Perfekt! Var bara vi där istort sett.
Hittade en kavaj, två blusar, en svart väska, ett par byxor, två klänningar, strumpor och strumpbyxor.
Osså ett par skor men de var inte på rea. MEN....skitsnygga :-p

Nu är jag rustad för nyårspartyt med två klänningar :-s.
Man kanske kan byta efter halva kvällen ...... Hehe.

Missarna mår bra. De leker o leker o leker o leker..........
Den lille har vi börjat kalla för talibanen. Hon terroriserar oss alla precis HELA tiden. Det är tur att hon är så söt för annars hade jag betalat någon för att ta henne ;-)

Nu är det dax för mellandagsmat.....soppa o smörgås!!

Ha en bra kväll

24 dec. 2012

Mosters tjej.....

Vi försöker vara som spökena på greveholm :-)

Julafton är över och jag tror att jag varit snällast av alla.
Oj va mycket fina klappar jag fått.
Jag är rörd.

Nu sängen. I morrn party :-)

23 dec. 2012

Sådan husse....

Sådan husse sådan katt....

dekorerade naglar

Det vart det inte i år till jul.....

Gjorde dom helt röda i år :-)

Använde något som kallas shellack.

Ett supersnyggt rött glitter är det i. Gör sig inte riktigt på bild tyvärr.

Nu är klapparna inslagna.
Fick lite hjälp med det........ :-/


Nu är det bara Janssons frestelse kvar att göra sen är det uppesittarkväll med bingolotto.

Kram på Er!


22 dec. 2012

Guess animal print

En så här häftig klocka fick jag av mina chefer när jag slutade på til-tid i fredags. Den är precis jag :-)

21 dec. 2012

Njuter

Fia njuter av värmen från kaminen.....o jag med :-)

Free background from VintageMadeForYou