Sånghäftena klara
Serpentiner etc inhandlat
Bubbel inhandlat
Maten inhandlad
Klänning inhandlad
Strumpbyxor inhandlade
Skjorta struken
Duk struken
Iläggsskivorna i bordet
Extrastolar framme
Snacks framme
Spotifylista fixad
Champagneglas check
Paraplyer till drinkarna köpta
Sugrör check
Allt är klart!
Nu kan nyårsafton komma precis när den vill.
Längtar.
Det här blir en bra nyårsafton.
Hoppas eran blir det med!
Kram
30 dec. 2012
28 dec. 2012
Aha design
Var en sväng in på smycka idag.
Kolla in ringen jag "hittade"
Såååååååååå snygg!!
Idag har jag lämnat tillbaka "min bil" som jag haft de senaste tre åren på TIL-Tid.
Och simkortet till telefonen.
Känns lite sorgligt faktiskt. Bilen och jag har ju varit tillsammans på många resor :-)
Får en ny snart.
Det är en Audi A4 TDI Quattro.
Vi ska nog bli kompisar vi också :-)
Nu är det vuxenpoäng:
- på spåret!
Ha en bra fredagskväll
Kram
Kolla in ringen jag "hittade"
Såååååååååå snygg!!
Idag har jag lämnat tillbaka "min bil" som jag haft de senaste tre åren på TIL-Tid.
Och simkortet till telefonen.
Känns lite sorgligt faktiskt. Bilen och jag har ju varit tillsammans på många resor :-)
Får en ny snart.
Det är en Audi A4 TDI Quattro.
Vi ska nog bli kompisar vi också :-)
Nu är det vuxenpoäng:
- på spåret!
Ha en bra fredagskväll
Kram
27 dec. 2012
Mellandagsrea
Just love it :-)
Åkte t nacka forum så jag var där till 10. Perfekt! Var bara vi där istort sett.
Hittade en kavaj, två blusar, en svart väska, ett par byxor, två klänningar, strumpor och strumpbyxor.
Osså ett par skor men de var inte på rea. MEN....skitsnygga :-p
Nu är jag rustad för nyårspartyt med två klänningar :-s.
Man kanske kan byta efter halva kvällen ...... Hehe.
Missarna mår bra. De leker o leker o leker o leker..........
Den lille har vi börjat kalla för talibanen. Hon terroriserar oss alla precis HELA tiden. Det är tur att hon är så söt för annars hade jag betalat någon för att ta henne ;-)
Nu är det dax för mellandagsmat.....soppa o smörgås!!
Ha en bra kväll
Åkte t nacka forum så jag var där till 10. Perfekt! Var bara vi där istort sett.
Hittade en kavaj, två blusar, en svart väska, ett par byxor, två klänningar, strumpor och strumpbyxor.
Osså ett par skor men de var inte på rea. MEN....skitsnygga :-p
Nu är jag rustad för nyårspartyt med två klänningar :-s.
Man kanske kan byta efter halva kvällen ...... Hehe.
Missarna mår bra. De leker o leker o leker o leker..........
Den lille har vi börjat kalla för talibanen. Hon terroriserar oss alla precis HELA tiden. Det är tur att hon är så söt för annars hade jag betalat någon för att ta henne ;-)
Nu är det dax för mellandagsmat.....soppa o smörgås!!
Ha en bra kväll
25 dec. 2012
24 dec. 2012
Mosters tjej.....
Vi försöker vara som spökena på greveholm :-)
Julafton är över och jag tror att jag varit snällast av alla.
Oj va mycket fina klappar jag fått.
Jag är rörd.
Nu sängen. I morrn party :-)
23 dec. 2012
dekorerade naglar
Det vart det inte i år till jul.....
Gjorde dom helt röda i år :-)
Använde något som kallas shellack.
Ett supersnyggt rött glitter är det i. Gör sig inte riktigt på bild tyvärr.
Nu är klapparna inslagna.
Fick lite hjälp med det........ :-/
Nu är det bara Janssons frestelse kvar att göra sen är det uppesittarkväll med bingolotto.
Kram på Er!
Gjorde dom helt röda i år :-)
Använde något som kallas shellack.
Ett supersnyggt rött glitter är det i. Gör sig inte riktigt på bild tyvärr.
Nu är klapparna inslagna.
Fick lite hjälp med det........ :-/
Nu är det bara Janssons frestelse kvar att göra sen är det uppesittarkväll med bingolotto.
Kram på Er!
22 dec. 2012
Guess animal print
En så här häftig klocka fick jag av mina chefer när jag slutade på til-tid i fredags. Den är precis jag :-)
21 dec. 2012
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)










