30 nov. 2012
29 nov. 2012
Antingen......
Antingen är det jag som har sjukt dålig humor eller så är den här skitkul!
Man måste ha ljudet på .....
Hahaha
Man måste ha ljudet på .....
Hahaha
28 nov. 2012
Jularrangemang.....
Ja det var det ovanför som jag gjorde igår på pysselkvällen.
Jag har faktiskt några av världens bästa vänner och jag är väldigt glad att jag har dom i mitt liv ! !
Även dom som bara pysslar ihop julgranar för ett enda år ;-)
Kram ! !
Lite jul till...
Igår var jag iväg på pysselkväll.
Det var blomsterarrangemang som skulle göras.
Här är två av de 6 jag gjorde :-).
Ett står inne i buren .....
Det var blomsterarrangemang som skulle göras.
Här är två av de 6 jag gjorde :-).
Ett står inne i buren .....
27 nov. 2012
Provar nya designen
Eftersom det inte är länge kvar till 1:a advent så tänkte jag att jag måste julpynta bloggen som jag brukar.
Ett nytt tema varje år till jul.
Nu ska jag också försöka få snön att dala fint också......
Lättare sagt än gjort :-/
26 nov. 2012
25 nov. 2012
Smällkaramell...
Söt som socker....
Hon bryr sej inte om ifall matte har varit ute på krogen en kväll.
Hon tycker att man går upp samma tid iallafall.
Matten håller inte helt med om det faktiskt....
Som straff fick hon vara modell för julkorten...
Min lilla smällkaramell ♥
Hon bryr sej inte om ifall matte har varit ute på krogen en kväll.
Hon tycker att man går upp samma tid iallafall.
Matten håller inte helt med om det faktiskt....
Som straff fick hon vara modell för julkorten...
Min lilla smällkaramell ♥
24 nov. 2012
Torka frukt
Lite pynt till adventsljusstake och blomsterarrangemang passar ju utmärkt att göra en grå dag som denna
Städat toaletterna också. Väggar, tak o golv. Och kastat en massa skrot som man hade i badrumsskåpen.
Jag måste lära mej att använda upp saker innan jag handlar nya :-/
Men oj va rent o fint jag har nu :-)
Städat toaletterna också. Väggar, tak o golv. Och kastat en massa skrot som man hade i badrumsskåpen.
Jag måste lära mej att använda upp saker innan jag handlar nya :-/
Men oj va rent o fint jag har nu :-)
23 nov. 2012
Ön som inte fanns
Sådärja
Är det jag som är dum i huvudet?
Hur kan man upptäcka en ö som inte finns utan där bara är vatten??
Då finns det väl ingen ö?
Väl?
Som sagt antingen är det jag som har en riktig tankevurpa eller så ska den här journalisten byta jobb och börja packa cocosbollar. Eller nåt.
Är det jag som är dum i huvudet?
Hur kan man upptäcka en ö som inte finns utan där bara är vatten??
Då finns det väl ingen ö?
Väl?
Som sagt antingen är det jag som har en riktig tankevurpa eller så ska den här journalisten byta jobb och börja packa cocosbollar. Eller nåt.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

















