30 sep. 2012

Odahl

Jag har hittat ett supersnyggt halsband.
Och bra pris var det också.
Märket är Odahl

29 sep. 2012

Förvandlingen

Nu har det hänt! Vilda har förvandlats till en groda.... Det började med att hon förföljde en spindel in under byrån..... O vips så vart hon en groda:
Världens sötaste groda

26 sep. 2012

Vildranka

Det är så härligt med fart och fläkt i huset i taket :-/ Hon är överallt, och då menar jag verkligen here and there and everywhere....
Här tex så har vi växten Vildranka....... En väldigt trevlig liten levande växt som växer och gungar och är jättekul :-) Vilda växer och blir större och större. Hennes goldenpigment slår igenom mer och mer på ryggen och svansroten är helt persikofärgad nu.
Visst är hon vacker i färgen? Och vad tror ni? Är det golden?

25 sep. 2012

Fluffy vs Fluffie

Nu är Fluffy 3 veckor "stor"
Nu är det bara en liten petitess i det hela.....och det är att FluffY nog är en Fluffie. Eller inte. Eftersom "hen" var helt själv i kullen så är det svårt att se vad det är för kön. Vi har ju trott att det varit en kille men nu börjar uppfödaren tveka. Det kan vara så att det är en liten tjej. Ska bli spännande att se :-)
Iallafall så är "hen" väldans söt nu. Och längtar säkert efter att få leka med Vilda.

23 sep. 2012

Halsband

Tog en liten spontan Ålandstripp i fredags. Det innebär även lite spontana inköp såklart :-) Hittade ett halsband av märket MissDee. Köpte örhängena förra trippen och nu hittade jag alltså halsbandet:
Vidare så hittade jag ett från snö också:
Det ena är det mycket bling på och det andra bara lite :-) Resan var mycket trevlig. Gick ändå och la mig vid kl 0.30. Kändes skönt att vakna upp pigg vid 07.00 på lördagen. Jag tror jag håller på att bli gammal vuxen. Ha en fin söndag! Jag ska busa med världens finaste misse jag :-)

19 sep. 2012

Färdiglekt

Hon är trött nu mitt lilla yrväder.
Så trött att hon ligger ner och försöker nå bollen.
Då är man trött

18 sep. 2012

Leka! !

Har en väldans understimulerad dam här hemma.

Känns inte riktigt bra för henne när matte är hemma men bara ligger i sängen.....



Vad ska jag leka med tro?

När man har en kattunge i huset..

Ja när man har en kattunge i huset...
Då är det svårt att vila när man är sjuk :-\

Tänkte att ni ville veta för jag förstår att ni undrat....

Och Fluffy har hunnit bli två veckor "gammal". Han väger nu 280 g

Är det inte en riktig liten goding så säg !! I´m in lööööv



17 sep. 2012

16 sep. 2012

Godmorgon

När vi sett till att alla i huset vaknat så är det dax för den som sett till att väcka oss att somna om.

För att hon är trött.....
Det är skillnad för det var ju inte vi.........
Free background from VintageMadeForYou