2 apr. 2012

Virkad poncho i rosa och bruna toner



I did it again

Denna gången virkade jag i Drops Cotton Viscose.
Ett rätt knepigt garn att virka i för det delar sej lätt.

Men håll med:

Det blir tusan så snyggt! =)

1 apr. 2012

Potatis

Min man har hittat en potatis

Så himla rolig att han har varit tvungen att spara den.

Är nog bara en tidsfråga innan jag hittar den i vitrinskåpet.....



Det behövs inte mycket för att roa en karl.....

Högskoleprovet

Man kan göra en del av högskoleprovet på Aftonbladets hemsida.

Jag gjorde´t!

Fick 75%

Jag ska nog söka till högskolan nu.

Hur svårt kan det va?

Fast ja just de......

Bara man inte får mattefrågor.

Vem släckte lyset?

Earth hour.

Vilket påfund.

Jag släckte ner så det blev bäcksvart här hemma
och inte förrän 07.24, i morse, vart det ljust igen.

Det var då jag vaknade.

31 mars 2012

En utflyktsdag

Idag skulle jag ta med mig min mamma och min lillasyster på en utflykt.
Vi skulle åka ner till Mångfaldens hus var det tänkt.
Vi hamnade i Södertälje.
Det gjorde absolut ingenting för kolla.........




Andreas, "fu**ing snyggve" Johnson!

Vilka ansiktsdrag
Vilken man

Låten han sjöng var hans bästa:
Glorious



Lyssna och njut

30 mars 2012

Trädgårdsplattor

Efter dräneringen av grunden på vårt hus så har nu marken äntligen "satt sej".
Med andra ord dax att planera framsida och trapp.

Det kommer bli skifferplattor med brunaktigt grus emellan.

Annars tyckte jag nog det här var väldigt kreativt =)



Men frågan är hur många timmar man måste lägga ner på det.
Och för att inte tala om alla naglar som kommer ryka ;-)

Nä det får bli skiffer och grus för min del.

29 mars 2012

Strax dax

Strax dax att "hatcha kvasten" å dra....



Vi ses där =)

28 mars 2012

Till dig

Excuviance


I helgen såg jag det med egna ögon

En söt, ung tjej som haft otroligt mycket problem med acne.
Hon hade provat alla produkter mot acne på marknaden och även varit hos läkare för att få hjälp.
Inget hade fungerat.

I förtvivlan så sökte hon hjälp hos min hudterapeut.
Efter 10 besök där så hade hon inte en enda finne kvar och huden var strålande fräsch. Produkterna som de använt var Excuviance

Vilken solskenshistoria ! !

Man blir glad i hela kroppen när man ser en annan människa stråla av lycka och vacker hud.

Jolis hudvård heter hudvårdssalongen och ligger i Södertälje.

För övrigt så kan jag meddela att produkterna verkligen är hur bra som helst.
Try it you like it.......

=)

Ålder

Jaha....

Åldern när vi är bäst på jobbet sägs vara mellan 45 och 49 år

Ja men då har man ju något att se fram emot iallafall =)

Här kan du läsa artikeln

Jag undrar just hur gammal personen är som skrivit artikeln....
Free background from VintageMadeForYou