28 feb. 2012

Lite fynd

Är nere i Västervik och jobbar.
Här har de en hel del "skojjiga" butiker ...he he

De har bla en butik som heter Hobbyhärvan

Där hade de halva priset på reapriset.
Vad gjorde det? ;)

Lite nya julstämplar behöver man ju alltid.....



Att de har klädbutiker också behöver jag väl inte tala om ;-)

Ha en bra dag!

27 feb. 2012

Best Western hotell

Västervik igen :-)

Skickat från min HTC

Härskartekniker

I fredags så hade vi föreläsning av Elaine Eksvärd (Bergqvist) på jobbet.
Vi pratade olika härskartekniker och retorik.

Tänk att man känner igen de flesta härskarteknikerna. Och att man känner igen dom både från arbetslivet men även från privatlivet.

Amazing!! Såå häftigt att kunna "ställa diagnos" på något som man förut inte riktigt har kunnat sätta fingret på.

Jag var tvungen att köpa boken också.
Rekommenderar den varmt.



Bilden lånad härifrån

Senare i mars så ska jag gå två dagar retorikutbildning för Elaine också.
Ser riktigt mycket fram emot det.

Här är en länk till hennes blogg.
Elaine Eksvärd

Nu är det dax att packa ner det sista inför resan till Västervik.

Ha en riktigt bra dag :-)

25 feb. 2012

Då gör vi en till...

Ny poncho på gång

Tur för mej att jag har något att göra på kvällarna nu :-)

Men ikväll....
Birthdayparty ! ! !

24 feb. 2012

Ändra textstorlek på enstaka ord

Tänkte göra ett inlägg hur man ändrar textstorlek på enstaka ord på bloggen.
Mest för min egen skull eftersom jag glömmer bort det hela tiden, men kan det hjälpa någon annan så varsågod:

Du måste vara i redigeraren när du ska ändra och du får inte lämna den för att förhandsgranska till exempel för då kan det försvinna.

Det ordet du ska ändra skriver du som vanligt
Ex skor

Innan ordet lägger du in < font size="6" >
Efter ordet skriver du < /font >

Det skulle kunna se ut så här skor

För att det ska bli ändrad textstorlek så ska det inte vara några mellanrum utan texten skor ska ligga i direkt anslutning till "krokodilgapen".

Fontsize=1
Fontsize=2
Fontsize=3
Fontsize=4
Fontsize=5
Fontsize=6
Fontsize=7

23 feb. 2012

Dagen till ära

Prinsesstårta



Dagen till ära

Vi har ju för sjutton fått bebis =)

22 feb. 2012

Dubbelgarage?

Holy smoke!!
Helt plötsligt när jag surfade på hemnet så fick ordet dubbelgarage en annan
betydelse..........



Tjing för att ha den "Nedersta" platsen =)

Snart i brevlådan

Snart i en brevlåda nära mej ....
Väldigt nära till och med



Den heter Elsa och är av märket Ester Elenora.
Jag gillar deras kläder.

Jag har sett ett par såååååå läckra kängor också (Nä Lollo inte såna du köpte ;))
De är rosa =)
Jätterosa =)
Håll tummarna för att de finns kvar.
Skulle passa toppen till denna tunika/klänning.

Jojje tycker jag är galen.

Han tycker att jag har skor :-O

Jag har inga rosa.

När ska karlar fatta att man aldrig kan få för många par skor?

21 feb. 2012

Ninnaninnaninanna......

Dagens skotips

Ten Points: Pandora från Brandos.se
Ten Points: Pandora från Brandos.se



Snart i en brevlåda väldigt nära mej....

very close so to speak....

Big brother 2012

Allvarligt?

Är det ett skämt?

Är det en skådis?

Är hon på riktigt?

Kan man verkligen vara så jävla blåst som hon är?

Behöver jag säga vem jag menar?

Nä förstod väl det :-S

Inte konstigt att det är krig i världen :-S
Free background from VintageMadeForYou