31 jan. 2012

Snart vår va?

Vårkappa inhandlad:



70 % rabatt på Lindri i Nacka Forum. Inhandlad för ca 1 månad sedan.

Som hittat =)

30 jan. 2012

Dagens fundering

Mina sköna chenillstrumpor "matchar" nya badrumsmattan.

Tänkte ni ville veta det....


Typ dagens onödigaste vetande :-)

Joy

Världen bästa expedit i Joy Skärholmen :)

Hon kan det här med service :)

Självklart inga problem att tillgodose mina önskemål om att få
lämna tillbaka och köpa om koftan till halva reapriset.

På det sättet fick hon också sälja en skinnkavaj, två klänningar och en scarf också.

Ibland lönar det sig att förlora lite pengar på ett plagg ;-)

Ullaredsfynd

Nya handdukar och matta till stora badrummet:
Allt under 350:-



Ett klockrent budskap för 9.90 att hänga i badrummet:



Några cupcakeljus med en underbar doft för ?? (= kommer inte ihåg).



Collegejackor till grabbarna för otroliga 19.95:-/st!!!!!



Fina väggdekorationer, i form av fjärilar, för de små 39:-/st och den stora 59:-



Och så en massa kalsonger, strumpor, sjalar, hudvårdsprodukter, födelsedagspresenter och sist men inte minst. En trevlig stund på Ullared =)

29 jan. 2012

Joy-rea

Man blir hemskt glad när man är nere i Göteborg och
hittar en kofta som är slut i varje Joy-butik i Sthlm.
Dessutom på rea .






Man blir jävligt förbannad när man köpt koftan, frågat expediten:
- det blir väl inte halva reapriset snart va för jag är bara nere i Göteborg och
gästspelar?
- Nej det kommer det inte bli.

....och upptäcker två dagar senare, dessutom den dagen jag checkat ut från hotellet och ska åka hem på kvällen efter jobbet, detta:



Sånt gör mej förbannad
J*ligt förbannad

Jag hade ju kunnat köpt två koftor för samma pris då ;)

Idag blir det en sväng till Joy i SKHLM =)
Jag ska snacka priser :-P

28 jan. 2012

Brolle


Störtskön kille med nyuppsatt show på Scalateatern

Missa inte :)

24 jan. 2012

En helt vanlig dag

Är nere i Göteborg och jobbar denna veckan.

Vädret har faktiskt varit strålande idag och det är inte vanligt för att vara i Göteborg. Regn och blåst är mer vanligt här.

Längtar hem :(

Jättemycket :-(

Jättejättemycket

Faktiskt

20 jan. 2012

O´learys

Ikväll går färden med pinglorna till O´learys i Huddinge

Vi ska käka gott

Dricka gott

Och må gott

Kolla bara:



Och så det viktigaste ;-)



Och inte nog med det.

Borka spelar där också :)

Önskar er alla en trevlig kväll

Kram

19 jan. 2012

18 jan. 2012

Free background from VintageMadeForYou