31 okt. 2011

Så mycket bättre

Satt med ett tokleende i en och en halv timme i lördags och bara njöt av
programmet Så mycket bättre.
Vart lite orolig när Lena PH körde en i stort sett identisk låt som originalet men tack och lov så hade de andra artisterna lyckats göra låtarna till sina :-)
Blå blå vindar är en låt som jag förknippar med en mycket speciell person och det var härligt att höra den samtidigt som den väckte mycket minnen.

Hoppas hoppas nästa veckas avsnitt blir precis lika bra :-)

Den här låten tyckte jag gjordes bäst:

Eva Dahlgren

Och E-type var helt klart snyggast! ;-)

30 okt. 2011

Smycken från Edblad

Jag gillar ju stålsmycken.

Eller jag gillar alla smycken (utom dom som är fula :-P)

Kolla va fina...




Den översta bor redan på lullans hand.

Den undre bor där snart ;-)

Ställa tillbaka klockan

Duktiga Sussilull

Nu skulle hon ställa tillbaka klockan på spisen.

Bara det att hon låste spisen istället.

Och nu kan hon inte låsa upp den.

Får bli pizza idag tror jag

29 okt. 2011

ÅlandsX

Har varit på kryssning.
Måste bli människa igen innan jag kan skriva ...
Trevlig lördagkväll!
Här blir det kaffe och Så mycket bättre :)

Vuxenpoäng på den!

26 okt. 2011

Kamelfärgat

Har fastnat lite för färgen "kamel"



Tycker det är grymt snyggt ihop med svart faktiskt :)

Däckbyte

Det finns ju väldigt mycket olika yrken.
Däckbytargubbe måste väl ändå vara ett av de tråkigaste?
Man kanske skulle prova?
Eller näe....då måste jag nog först ta bort naglarna för det verkar gå på tid

Men de verkar ha väldigt kul här för det står 5 karlar i repan och skrattar som de vore på tjejmiddag...

Sånt smittar.....

Nu kan det för övrigt börja snöa om det vill :-)

25 okt. 2011

Lullan har köpt en ny kappa

Och hon är jätteglad =)




Vad tycker ni?

Vad ska jag ha på mej?

Det här:




Eller det här:

24 okt. 2011

Tjejkväll

Jag har ju varit på många tjejvkällar i min dag.

Har fantastiska vänner som tar mej för den jag är och tycker om mej ändå (jag vet ...konstigt)

Igår var det dax igen.

Tjejkväll med bastu och spa.

Vi samlades i en hyrd bastu med relaxavdelning.


Vi körde:
Hårinpackningar
hårfärgning
kroppspeeling
fotvård
färgning av hår
borttagning av generande hårväxt ;-P
färgning av bryn

Och som top noch:
lerinpackningar för ansiktet

Att dricka så hade en ev tjejerna gjort hemmakokat chai-the.

Va glad att det inte finns bildbevis på nakna tjejer i en relaxavdelning med
en stelnad lermask som är i det närmsta svart som dricker chai-the.
Det är iallafall jag.

Men oj va mysigt vi hade

21 okt. 2011

Elvis

Får ni möjlighet....SE DEN!

och ja just det. Där nere sitter Victoria och Daniel.
Free background from VintageMadeForYou