Satt med ett tokleende i en och en halv timme i lördags och bara njöt av
programmet Så mycket bättre.
Vart lite orolig när Lena PH körde en i stort sett identisk låt som originalet men tack och lov så hade de andra artisterna lyckats göra låtarna till sina :-)
Blå blå vindar är en låt som jag förknippar med en mycket speciell person och det var härligt att höra den samtidigt som den väckte mycket minnen.
Hoppas hoppas nästa veckas avsnitt blir precis lika bra :-)
Den här låten tyckte jag gjordes bäst:
Eva Dahlgren
Och E-type var helt klart snyggast! ;-)
31 okt. 2011
30 okt. 2011
Smycken från Edblad
Ställa tillbaka klockan
Duktiga Sussilull
Nu skulle hon ställa tillbaka klockan på spisen.
Bara det att hon låste spisen istället.
Och nu kan hon inte låsa upp den.
Får bli pizza idag tror jag
Nu skulle hon ställa tillbaka klockan på spisen.
Bara det att hon låste spisen istället.
Och nu kan hon inte låsa upp den.
Får bli pizza idag tror jag
29 okt. 2011
ÅlandsX
Har varit på kryssning.
Måste bli människa igen innan jag kan skriva ...
Trevlig lördagkväll!
Här blir det kaffe och Så mycket bättre :)
Vuxenpoäng på den!
Måste bli människa igen innan jag kan skriva ...
Trevlig lördagkväll!
Här blir det kaffe och Så mycket bättre :)
Vuxenpoäng på den!
26 okt. 2011
Däckbyte
Det finns ju väldigt mycket olika yrken.
Däckbytargubbe måste väl ändå vara ett av de tråkigaste?
Man kanske skulle prova?
Eller näe....då måste jag nog först ta bort naglarna för det verkar gå på tid
Men de verkar ha väldigt kul här för det står 5 karlar i repan och skrattar som de vore på tjejmiddag...
Sånt smittar.....
Nu kan det för övrigt börja snöa om det vill :-)
Däckbytargubbe måste väl ändå vara ett av de tråkigaste?
Man kanske skulle prova?
Eller näe....då måste jag nog först ta bort naglarna för det verkar gå på tid
Men de verkar ha väldigt kul här för det står 5 karlar i repan och skrattar som de vore på tjejmiddag...
Sånt smittar.....
Nu kan det för övrigt börja snöa om det vill :-)
25 okt. 2011
24 okt. 2011
Tjejkväll
Jag har ju varit på många tjejvkällar i min dag.
Har fantastiska vänner som tar mej för den jag är och tycker om mej ändå (jag vet ...konstigt)
Igår var det dax igen.
Tjejkväll med bastu och spa.
Vi samlades i en hyrd bastu med relaxavdelning.
Vi körde:
Hårinpackningar
hårfärgning
kroppspeeling
fotvård
färgning av hår
borttagning av generande hårväxt ;-P
färgning av bryn
Och som top noch:
lerinpackningar för ansiktet
Att dricka så hade en ev tjejerna gjort hemmakokat chai-the.
Va glad att det inte finns bildbevis på nakna tjejer i en relaxavdelning med
en stelnad lermask som är i det närmsta svart som dricker chai-the.
Det är iallafall jag.
Men oj va mysigt vi hade
Har fantastiska vänner som tar mej för den jag är och tycker om mej ändå (jag vet ...konstigt)
Igår var det dax igen.
Tjejkväll med bastu och spa.
Vi samlades i en hyrd bastu med relaxavdelning.
Vi körde:
Hårinpackningar
hårfärgning
kroppspeeling
fotvård
färgning av hår
borttagning av generande hårväxt ;-P
färgning av bryn
Och som top noch:
lerinpackningar för ansiktet
Att dricka så hade en ev tjejerna gjort hemmakokat chai-the.
Va glad att det inte finns bildbevis på nakna tjejer i en relaxavdelning med
en stelnad lermask som är i det närmsta svart som dricker chai-the.
Det är iallafall jag.
Men oj va mysigt vi hade
21 okt. 2011
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)









