10 apr. 2011

Kärleksknutar

När jag var på syfestivalen så såg jag så fina sjalar gjorda i kärleksknutar.
Var ju tvungen att prova såklart :-)

Har gjort två stycken till. En i turkost och en i vitt.
Blir fint till ljumma sommarkvällar det! ;)
Ha en helt fantastisk dag!
Själv ska jag gå ut och njuta av vårsolen.
Man blir ju så himla glad så man nästan spricker vetja!

9 apr. 2011

When words are not enough...


Love it!
Lattelördag och melodikrysset!
Sen lite solarium och efter det en prommis med svägerskan.
Kvällen kommer troligtvis tillbringas åt dans till Magnus Carlsson =)
Man ska inte klaga.........go with the flow....

5 apr. 2011

Att fira 20 år som gift....

...det måste väl innebära att frun får en sån här va?

(bilden lånad från Efva Attling)

31 mars 2011

Glasblommor



När jag var nere i Göteborg och jobbade i januari så hittade jag så söta glasblommor på Mölnlycke blomsteraffär. Så söta att jag var tvungen att ha dom såklart!!




Tycker de gjorde sej perfekt med en påsklilja i :-)



Snart är våren här och då kan man ha påskliljor även ute :)
Då hoppas jag också att min förkylning har gett med sej för uj uj uj va seg den va :(

27 mars 2011

Hjälp?

Behöver jag hjälp?
Inhandlat ett par röda (bjutifulla) converse och ett par baggyjeans.
Till det ska jag ha min fina pippitröja och som pricken över i:et...
en jeanskeps!

Alltså...inte fjortis..... you can call me "fyrtis" :P


Nu ska jag kurera mej lite. Varmt honungsvatten, en ipren och så ska jag sticka lite....sa jag att jag var över fyrtio? ;)

12 mars 2011

Vår i luften!

Nu är nog snart våren här på riktigt :)
Suttit i hörnan på altanen och känt livet i mej för en stund!
Å i morrn sitter jag i ett hörn av en bar på Teneriffa och har jäkligt
mycket liv i mej!
Ha en fantastiskt vecka!
P.S...jag hejjar på Nicke Borg! :-P

8 mars 2011

Kaxigt...

Lite kaxigt om man skulle säga detta när man har pumps med taxklackar ;)

6 mars 2011

Skräppost?

Undrar jag om det här verkligen är skräppost? :-S


Allvarligt....Erkänn att man blir lite sugen på att öppna och kolla!! :-P

5 mars 2011

Vad sägs om ett kort?


Det var ju så länge sen jag la upp ett kort på bloggen....



Hade lite restpapper med rosor på och stämpeln är från gamla Stämpelboden (numera Vilda Stamps)
Nu är det dax för lite middag. Tänkte mej en god köttbit, potatisgratäng och ett gott glas vin.
Sen andra chansen =)
Ha en bra lördagkväll!

24 feb. 2011

Helt otroligt!

En av de här killarna kommer gå långt!
Grymt!
Free background from VintageMadeForYou