31 mars 2011

Glasblommor



När jag var nere i Göteborg och jobbade i januari så hittade jag så söta glasblommor på Mölnlycke blomsteraffär. Så söta att jag var tvungen att ha dom såklart!!




Tycker de gjorde sej perfekt med en påsklilja i :-)



Snart är våren här och då kan man ha påskliljor även ute :)
Då hoppas jag också att min förkylning har gett med sej för uj uj uj va seg den va :(

27 mars 2011

Hjälp?

Behöver jag hjälp?
Inhandlat ett par röda (bjutifulla) converse och ett par baggyjeans.
Till det ska jag ha min fina pippitröja och som pricken över i:et...
en jeanskeps!

Alltså...inte fjortis..... you can call me "fyrtis" :P


Nu ska jag kurera mej lite. Varmt honungsvatten, en ipren och så ska jag sticka lite....sa jag att jag var över fyrtio? ;)

12 mars 2011

Vår i luften!

Nu är nog snart våren här på riktigt :)
Suttit i hörnan på altanen och känt livet i mej för en stund!
Å i morrn sitter jag i ett hörn av en bar på Teneriffa och har jäkligt
mycket liv i mej!
Ha en fantastiskt vecka!
P.S...jag hejjar på Nicke Borg! :-P

8 mars 2011

Kaxigt...

Lite kaxigt om man skulle säga detta när man har pumps med taxklackar ;)

6 mars 2011

Skräppost?

Undrar jag om det här verkligen är skräppost? :-S


Allvarligt....Erkänn att man blir lite sugen på att öppna och kolla!! :-P

5 mars 2011

Vad sägs om ett kort?


Det var ju så länge sen jag la upp ett kort på bloggen....



Hade lite restpapper med rosor på och stämpeln är från gamla Stämpelboden (numera Vilda Stamps)
Nu är det dax för lite middag. Tänkte mej en god köttbit, potatisgratäng och ett gott glas vin.
Sen andra chansen =)
Ha en bra lördagkväll!

24 feb. 2011

Helt otroligt!

En av de här killarna kommer gå långt!
Grymt!

22 feb. 2011

Var det meningen...

Var det verkligen meningen att det skulle börja snöa nu när jag ska till Linköping i morrn.....Va? Va? Va? Va? Va?
Jag blir så trött...
Ja ja...en bild på mina nya naglar då
Vassegoa!

16 feb. 2011

Vårväska inhandlad =)

Är inte jätteförtjust i Guess väskor eftersom jag inte gillar dragkedjorna i dom men denna lilla raring kunde jag bara inte motstå :-)

Och med tillhörande plånbok såklart. Annars hade man ju inte känt sej "hel" liksom ....
Jag älskar fjärilar och tänk vilken tur att det fanns en både på väskan och plånboken.

Färgen är åt det laxrosa hållet...kanske lite mer åt korall. Iallafall så är den j*ligt snygg och j*ligt mycket min!
Må så gott!

13 feb. 2011

Pippitröja....genväg..

Jo jag tänkte så här....
att om jag frös under tiden jag stickade min pippitröja så var jag ju tvungen
att ha en annan stickad tröja på mej så jag köpte en sån här:



*ler*

Ha en trevlig söndagskväll
Free background from VintageMadeForYou