En av de här killarna kommer gå långt!
Grymt!
24 feb. 2011
22 feb. 2011
Var det meningen...
16 feb. 2011
Vårväska inhandlad =)
Är inte jätteförtjust i Guess väskor eftersom jag inte gillar dragkedjorna i dom men denna lilla raring kunde jag bara inte motstå :-)

Och med tillhörande plånbok såklart. Annars hade man ju inte känt sej "hel" liksom ....
Jag älskar fjärilar och tänk vilken tur att det fanns en både på väskan och plånboken.

Färgen är åt det laxrosa hållet...kanske lite mer åt korall. Iallafall så är den j*ligt snygg och j*ligt mycket min!
Må så gott!

Och med tillhörande plånbok såklart. Annars hade man ju inte känt sej "hel" liksom ....
Jag älskar fjärilar och tänk vilken tur att det fanns en både på väskan och plånboken.

Färgen är åt det laxrosa hållet...kanske lite mer åt korall. Iallafall så är den j*ligt snygg och j*ligt mycket min!
Må så gott!
13 feb. 2011
Pippitröja....genväg..
12 feb. 2011
Pippitröja del 2
Nu är bakstycket till min pippitröja klart. Har fått så ont i axeln. Var på massage igår och hon vart imponerad över hur spänd muskeln var :-S. Efter lite knådning så värker det som sjutton nu :-(
Men på´t igen ba......Nu är det framstycket som ska göras.

Ikväll är det melodifestivalen som gäller. Ska bli spännande att se vilka låtar som går vidare.....eller inte..... ;-)
Ha en bra helg!
Men på´t igen ba......Nu är det framstycket som ska göras.

Ikväll är det melodifestivalen som gäller. Ska bli spännande att se vilka låtar som går vidare.....eller inte..... ;-)
Ha en bra helg!
7 feb. 2011
Pippitröjan är påbörjad!!
Nu ska jag bara orka göra klart resten.
Valde ett mönster med stickor nr 4 så det känns som man stickar och stickar utan att det händer något :-S
Har kommit en liten bit på väg iallafall :-)

Ha nu en toppendag allihopa,
och mönstret till tröjan hittar ni här
Kram!
Valde ett mönster med stickor nr 4 så det känns som man stickar och stickar utan att det händer något :-S
Har kommit en liten bit på väg iallafall :-)

Ha nu en toppendag allihopa,
och mönstret till tröjan hittar ni här
Kram!
2 feb. 2011
Tulpaner
28 jan. 2011
Naglar för jeans...
Tänkte försöka ta mej in i en jeansperiod. Ville ha naglarna därefter.
Så här vart dom:

Nöjd! :-)
Kvällen ska tillbringas i dansbandssalongen på Birka. Jag får hoppa över smörgåsbordet för det krockar med handbollsmatchen. Det är jag och gubbarna i baren som gäller då!!
Ha en superkväll för det ska jag!
Så här vart dom:

Nöjd! :-)
Kvällen ska tillbringas i dansbandssalongen på Birka. Jag får hoppa över smörgåsbordet för det krockar med handbollsmatchen. Det är jag och gubbarna i baren som gäller då!!
Ha en superkväll för det ska jag!
23 jan. 2011
Inköpslista
Dessa stod på min inköpslista inför sommaren :-)
Är inte helnöjd med kjolen men ska prova den ett par ggr till så kanske
den får stanna kvar här hemma. Väskan ska jag göra om lite. Få den att se lite mer sliten ut.

Kjolen tror jag blir snygg med en jeansjacka till och någon snygg topp

Allt finns på kappahl.
Är inte helnöjd med kjolen men ska prova den ett par ggr till så kanske
den får stanna kvar här hemma. Väskan ska jag göra om lite. Få den att se lite mer sliten ut.

Kjolen tror jag blir snygg med en jeansjacka till och någon snygg topp

Allt finns på kappahl.
15 jan. 2011
Jag har en kompis....
Ja jag har faktiskt en kompis :-) Det trodde ni inte va? ;-P
Hon gör så otroligt fina keramiksaker. Det är kakelugnar, godisgrisar, godisråttor, dörrskyltar, muggar och ja....allt!
Sen gör hon lökgömmor också och i samma stil som lökgömmorna har hon gjort en fin saltskål. Kolla bara:

Den är min :-) Bara min :-)
Råttan är väl tuff som hänger på kanten....

Den har en fin plats bredvid spisen med flingsalt i.
Katta heter hon som gör dom och hennes hemsida hittar du här
Dagen kommer gå till lite "nödvändig shopping" av olika slag.
Ha det toppen!
Hon gör så otroligt fina keramiksaker. Det är kakelugnar, godisgrisar, godisråttor, dörrskyltar, muggar och ja....allt!
Sen gör hon lökgömmor också och i samma stil som lökgömmorna har hon gjort en fin saltskål. Kolla bara:

Den är min :-) Bara min :-)
Råttan är väl tuff som hänger på kanten....

Den har en fin plats bredvid spisen med flingsalt i.
Katta heter hon som gör dom och hennes hemsida hittar du här
Dagen kommer gå till lite "nödvändig shopping" av olika slag.
Ha det toppen!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)





