
Jag kan berätta en sak för er.
Jag är skadad. Ja alltså nu vet jag att många tänker så här:
A men säg något som vi inte visste.
Men jag menar skadad som i s-k-a-d-a-d.
Motionsskadad!
Inte stukat foten eller fått ryggskott eller ont i nå knä. Det hade ju liksom varit
lite lagligt med tanke på att jag och Kronblom har börjat jogga.
Nej ...så här är det förstår Ni. När Kronblom inte orkar jogga (dvs 9 ggr av 10) så tar sussilull sina stavar och mp3 och går ut och går. Pretty snabbt faktiskt om jag får säga det själv.
Kanske kommer upp i 20 km/h iallafall ...eller nåt (not).
Detta betyder ju att man blir rätt svettig.
Både här och där...så hade vi pratat klart om det!
Även i händerna svettas man och där har man ju även stavarna.
Resultatet?
Blodblåsa i valken i handen!
JÄTTESKADAD!Är inte
detta skäl nog att sluta så säg!
Måste nog vila handen i några dagar så jag kan nog inte motionera mer denna vecka....
Ja med närmare eftertanke nu när jag läst igenom inlägget så skulle man kunna tro
att det är Kronblom och inte jag som skrivit det.
Jag tröstar mej själv med att ha skickat ut Kronblom på jourjobb och tänt ett ljus för handen. Ljuset är från Partylite och doften är Breeze marin aqua.
Mmmmmmm...luktar mumsfillibabba!
Snart dax för en visning tror jag så man kan köpa lite juldofter.
Nej nu ska jag nog gipsa handen så jag kan inte skriva mer ;-)