10 maj 2013

Petite fleur

Visst är det väl härligt när det blir varmare ute, träden börjar bli gröna och fåglarna kvittrar i kapp?

Jag njuter av varje sekund!

Och bara för det så köpte jag en ny bil idag :)))

Impulsköp? Nja....... :-P

6 maj 2013

Projekt kattpläd

Virkar en pläd som missarna kan ha i utställningsburen..... H�
�ll en tumme eller två att de vill ligga på den. Man vet ju aldrig med de små liven.....


5 maj 2013

Stegen igen ....

Stege i taket

Mona..... Så här vart det :)



1 maj 2013

Om att sy...



Man får hjälp med allt här hemma faktiskt :-)
Väldigt företagsamma små damer jag har.....

Burskynke t utställningen i östervåla är det "vi" gör....

28 apr. 2013

Om när man inte kan bestämma sig....

ATTENTION:

Då tar man helt enkelt båda.... :-)

21 apr. 2013

Vändningar

Tänk vilken tur att man inte vet allt och när det ska hända.
Det gör ju att man blir extra glad ( eller ledsen) när det väl händer.
Just nu är jag jätteglad. Och jättekluven.......

Jag står inför beslut som egentligen borde vara lätta men som inte är det...
Konstigt med sant.
Jag måste iaf vara förnuftig och tänka framåt.

Tur att helgen har genererat sol. Har varit lite lättare att tänka då.

Skulle gått på lakritsfestivalen igår men det var sån kö så vi vände och tog en fika i Globen istället.
Inte lika gott tyvärr...... :((

Idag blir det till att ta hand om tomten.
Kratta, elda och sopa.

Ha en skön söndag



14 apr. 2013

Klänningar klänningar klänningar

Idag har det ju varit helt underbart väder!
Och jag har " hittat" en klänning till :)

Joy !

Klänning

Jag tycker att det ska vara vår nu. Satt och tittade på foton från 2009 och då höll vi på att bygga vår altan vid den här tiden.
Vi gjorde det i tshirts och byxor. Så varmt var det.
Nu är det svinkallt och snö!
Blir så trött på det här.

Tänkte att jag skulle pigga upp mig lite och vad passar inte bättre då än att shoppa ? ;)
En klänning fick det bli.

Kommer från boozt fashion

Den är väldigt liten i storleken så jag är glad att jag valde två storlekar större än av brukar ha.

Fridens liljor på er!



6 apr. 2013

Desigual

Snygg va? :-)


Free background from VintageMadeForYou