21 apr. 2013

Vändningar

Tänk vilken tur att man inte vet allt och när det ska hända.
Det gör ju att man blir extra glad ( eller ledsen) när det väl händer.
Just nu är jag jätteglad. Och jättekluven.......

Jag står inför beslut som egentligen borde vara lätta men som inte är det...
Konstigt med sant.
Jag måste iaf vara förnuftig och tänka framåt.

Tur att helgen har genererat sol. Har varit lite lättare att tänka då.

Skulle gått på lakritsfestivalen igår men det var sån kö så vi vände och tog en fika i Globen istället.
Inte lika gott tyvärr...... :((

Idag blir det till att ta hand om tomten.
Kratta, elda och sopa.

Ha en skön söndag



14 apr. 2013

Klänningar klänningar klänningar

Idag har det ju varit helt underbart väder!
Och jag har " hittat" en klänning till :)

Joy !

Klänning

Jag tycker att det ska vara vår nu. Satt och tittade på foton från 2009 och då höll vi på att bygga vår altan vid den här tiden.
Vi gjorde det i tshirts och byxor. Så varmt var det.
Nu är det svinkallt och snö!
Blir så trött på det här.

Tänkte att jag skulle pigga upp mig lite och vad passar inte bättre då än att shoppa ? ;)
En klänning fick det bli.

Kommer från boozt fashion

Den är väldigt liten i storleken så jag är glad att jag valde två storlekar större än av brukar ha.

Fridens liljor på er!



6 apr. 2013

Desigual

Snygg va? :-)


30 mars 2013

Om när man inte hinner....

Börja aldrig spela candy crush saga.....

Man hinner liksom inte blogga då....



24 mars 2013

Åååå....

Så fina färger!

Vackra rosor

Eftersom jag så sällan får blommor så tog jag saken i egna händer.
Jättevackra rosor att ha på köksbordet.
Finns på mio möbler i heron city.


17 mars 2013

Finfia

Anmäld till utställningen i östervåla den 11: e maj.

Hoppas det kommer gå bra.

10 mars 2013

Slapparsöndag

Så här dagen efter mello med vin och paraplydrinkar så är tjejerna helt slut.
Här är det Fia som slappar....

I morgon går färden till söderfors för lite jobb. Ska bli skoj :-)

3 mars 2013

Klart

Nu är stegen och lamporna uppe.

Och jag vill bara säga att oärliga personer som säger en sak till en och en sak till en annan gör mej riktigt besviken.
Såna vill jag inte ha i mitt liv.
Tur att jag inte har det...... :-)

Jag mår fantastiskt bra!
Så här bra har jag inte mått på väldigt länge.

Och ingen kan ta ifrån mej det.
Och alltid retar det någon.

Kram på er alla ärliga människor!

Free background from VintageMadeForYou